W świecie gier komputerowych

| Opublikowane w: Motylki 2019/2020
W świecie gier komputerowych

 

 

 

W świecie gier komputerowych

I. Higiena poranna, czynności samoobsługowe, pomaganie w przygotowaniu śniadania. „Komputerowe obrazy” – zabawa dydaktyczna rozwijająca percepcję wzrokową, układanie mozaikowego obrazu według wzoru – załącznik 4, 5, 6 (zadanie wykonujemy na komputerze lub drukujemy i kodujemy na kartce).„Bawimy się gazetami” – zestaw ćwiczeń porannych (rzut do celu, wskakiwanie na gazetę, przeskakiwanie przez gazetę)

II. Zabawa grafomotoryczna – kolorowanie według kodu. Karta pracy str. 8. „Sudoku”, „Przeliczanie”, „Tyle- ile” – zadania matematyczne. Karta pracy str. 9. „Telewizor” – praca plastyczno-techniczna (wykonanie telewizora z pudełka).

III. „Dawniej i dziś” – zabawa dydaktyczna – dobieranie w pary dawnych i współczesnych środków przekazu.Spędzamy czas na świeżym powietrzu zgodnie z ustaleniami MEN, oraz restrykcjami wprowadzonymi przez rząd które, weszły w życie 25.03.2020 r.