Wycieczka Motylków do Brus

| Opublikowane w: Motylki 2018/2019

12 czerwca Motylki wybrały się na długo wyczekiwaną wycieczkę do Niepublicznego Przedszkola Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. św. Józefa w Brusach. Odwiedziliśmy tam grupę Promyki, z którą od początku tego roku szkolnego prowadziliśmy korespondencję - wysyłaliśmy do siebie listy, rysunki, upominki bożonarodzeniowe oraz życzenia.

Ok. godziny 9.00 wyruszyliśmy w podróż autokarem, zaś po pół godziny byliśmy już na miejscu. Zostaliśmy bardzo serdecznie przywitani przez siostrę Barbarę, która jest dyrektorką Przedszkola. Zaprowadziła nas od razu na plac przedszkolny, na którym czekali na nas koledzy i koleżanki z grupy Promyki, wraz z wychowawczyniami - panią Hanią i panią Beatą.

Na urokliwym placu zabaw, w otoczeniu pięknych drzew rozpoczęliśmy wspólną zabawę. Przy dźwiękach znanych wszystkim piosenek zatańczyliśmy wspólnie w kole na przywitanie. Potem wspólnie z Promyczkami bawiliśmy się na placu, zjedliśmy słodkości podczas pikniku, a także zmierzyliśmy się w kilku sportowych konkurencjach.

Kolejnym punktem naszych odwiedzin było zwiedzanie budynku przedszkola, wspólny obiad oraz zabawa w salach przedszkolnych. Na zakończenie wróciliśmy na plac zabaw, aby zrobić wspólne, pamiątkowe zdjęcie i się pożegnać.

Ostatnim punktem naszej wycieczki były zajęcia w Chacie Kaszubskiej w Brusach Jagliach. Czekał tam na nas bardzo zabawny i sympatyczny pan Krzysiu, który zaprezentował nam różne przedmioty codziennego użytku, wykorzystywane w dawnych czasach.

Z małym opóźnieniem ruszyliśmy w drogę powrotną do Chojnic, gdzie czekali na nas rodzice i dziadkowie.

Pomimo upału wycieczka była bardzo udana i niezapomniana. Serdeczne podziękowania należą się panu Dawidowi, tacie Wojtusia, który był naszym kierowcą, wszystkim pracownikom Niepublicznego Przedszkola Sióstr Zmartwychwstanek w Brusach za bardzo miłe i ciepłe przyjęcie, panu Krzysztofowi Gradowskiemu - za ciekawe zajęcia w Chacie Kaszubskiej, paniom Jolancie Chabowskiej i Ewie Leszczyńskiej - za pomoc i opiekę podczas wyjazdu, a przede wszystkim Wam - kochani Rodzice - za odpowiednie przygotowanie dzieci oraz miłe słowa.